Wednesday, November 20, 2013

Gambar Bidadari


Gambar Bidadari Idea :: sangkut bingkai gambar dengan cara lebih selamat. ramai yang tanye aku...aku sangkut frame yang banyak kat umah aku tu macamane... pakai paku kah..atau drill kah.... drill...?? setakat sangkut frame..memang tak ar ... tak yah tangguh2 sementara rajin nih.... jadi..idea pertama itu ialah yang melibatkan frame gambar aku cakap tadi.. bingkai gambar asal warna coklat kayu..[memang kayu pon]. aku beli bingkai gambar ni kat Tesco...lama dah ...

Gambar Bidadari dari kawen aku guna tuk dekorasi bilik pengantin.. lepas tu...buat dekorasi kat ruang tamu dinding atas tivi.. pindah umah baru...duduk kat sudut bilik tidur utama... dan sekarang...frame yang sama ni aku tukar idea gambar. bidadari telanjang itil Foto Gadis Binal Jadi Pragawati Dadakan. Inilah bidadari telanjang itil Foto Gadis Binal Jadi Pragawati Dadakan di meki.biz! Memuat Dewasa. Simak bidadari telanjang itil Foto Gadis Binal Jadi ...










No comments:

Post a Comment